Werkgroepen

Hieronder vindt u de diverse werkgroepen van de KBO Boxmeer en de namen van de vrijwilligers die de helpende hand willen uitsteken.

Werkgroep Reizen:

Dagreizen, meerdaagse reizen door het jaar heen.

Samenstelling: Karin Claassen(voorzitter), Harry Raafs en Truus Arts.

Werkgroep Amusement:

Jaarlijkse amusementsmiddag, kerstviering, vrijwilligersmiddag.

Samenstelling: Karin Claassen (voorzitter), Harry Raafs, Henriette Verdijk en Marja Peters.

Werkgroep Themamiddagen:

Per kwartaal een thema middag over een actueel onderwerp, voor leden en niet leden.

Samenstelling: Albert Swinkels (voorzitter), Gerrit Vos en Henk Philips.

Werkgroep Kaarten en Kienen:

Elke dinsdag (13.30 uur) is er om beurten kaarten of kienen in wijkgebouw De Driewiek aan de Jeroen Boschstraat 49.

Samenstelling: Harry Raafs (voorzitter), Mechelien Verhees, Corrie de Bruijn, Bep Peeters, Gijsje de Graaf, Netty Toebast en Diny van de Heuvel.

Werkgroep Wandelen:

Omgeving Boxmeer, sommige wandelroutes door IVN (Piet Schoenmakers) ingevuld.

Samenstelling: Harry Raafs (voorzitter), Jos Heijnen en Kitty Lely-van Raaij.

Werkgroep Fietsen:

25 of 50 kilometer, april t/m september 1x per maand.

Samenstelling: Harry Raafs (voorzitter) ,Tiny Claassen, Jan Overgoor, Peter Roefs, Wiel Vloet en Marjo Christiaans.

Werkgroep 70-jarig bestaan:

KBO Boxmeer bestaat op 16 juli 2025 70 jaar.

Samenstelling: Karin Claassen (voorzitter), Fien van Reijmersdal, Benja Trimmel, Diny Kooijmans, Marij Hutten, Liesbeth Bergholz, Mieke Rutten en Wim Kuster.